17 zdjęć, 119 wpisów, Temat założony przez leon,
Default avatar
Napisany przez leon
#1

Bardzo nam sie podoba ten projekt, dlatego prawdopodobnie się na niego zdecydujemy i wiosne budowa. bardzo proszę, jezeli to jest możliwe orientacyjne koszty budowy lemiotk@wp.pl

Default avatar
Napisany przez leon
#2

no i stało się i kupiliśmy Go, zbieramy dokumenty na pozwolenie i na wiosne START. czekam na fachowe porady. dzięki. Leon

Default avatar
Napisany przez eliza
#3

Widziałam ten dom stoi w Olsztynie

Default avatar
Napisany przez renata
#4

Nam też sie ten dom bardzo podoba , ale zanim kupię projekt bardzo chcę go obejrzeć. Czy ktoś już go wybudował . Bardzo proszę o informacje i namiary.
A może ktoś trochę przerobił projekt jestem ciekawa jak?
Proszę o odpowiedż na ardes c9jadren@poczta.onet.pl

Pozdrawiam Renata.

Default avatar
Napisany przez leon
#5

dom taki stoi niedaleko Wejherowa, my wyrzuciliśmy daszek nad wejściem, okna w garażu i kotłowni, oraz zmnieliśmy cegłe ceramiczną na gazobeton. W trakcie budowy zastanowie się nad stropem i zmianą dachówki na cementową. Teraz czekamy na pozwolenie na budowe i gdzieś około marca/kwietnnia start. Pozdrawiam i czekam na cenne informacje.

Default avatar
Napisany przez renata
#6

Wejherowo to trochę daleko, może coś w centralnej Polsce?

Default avatar
Napisany przez xrobinx
#7

Kupiliśmy projekt w tym roku; budowę rozpocznamy wiosną 2005. Zmiany: podpiwniczenie (schowek pod schodami), fundamenty wyciągnięte o 30 cm do góry, likwidacja 1 okna w kuchni, z 1 garderoby zrobiliśmy pralnię i suszarnię, krótsze okna w wykuszu.
Stan surowy otwarty oceniamy na ok. 70-80 tyś.

Default avatar
Napisany przez B.M.J
#8

Również zdecydowaliśmy się kupić projekt domu w winorośli2.Budowę rozpoczynamy wiosną 2005r.Jesteśmy na etapie wprowadzania zmian do projektu.Chętnie wymienimy się spostrzeżeniami z realizacji.

Default avatar
Napisany przez pawpiw
#9

witam
zdecydowalismy sie na " dom w winorośli". Sa one bradzo podobne . jest lepiej rozplanowana przestrzen na parterze, tzn ma dodatkowy pokoj i wiekszą lazienke. Rezygnujemy z garazu, kupilismy wolnostojacy G4, reszta pozostaje bez zmian- no moze zdecydujemy sie z jednej garderoby na poddaszu zrobic pralnie z suszarnią, to narazie tyle. Z uwagi ze te domy sa bardzo podobne jesli ktos ma jakies uwagi lub spostrzerzenia to chetnie wysłuchamy
pozdrawiamy wszystkich budujacych

Default avatar
Napisany przez leon
#10

15.12.04 odebralismy pozwolenie na budowę i teraz szukam taniego wykonawcy, załatwiam prąd, kontener na narzędzia i materaiały. pozdrawiam leon

Default avatar
Napisany przez Renata
#11

Panie Leonie bardzo nam sie ten dom podoba , ale zanim go kupię chciałabym zobaczyc go w budowie. Ciesze sie że bedzie Pan budował. Ja mieszkam w Sieradzu ale jestem skłonna jechać gdziekolwiek aby go zobaczyć. Mam nadzieję, że szybko rozpocznie Pan swoja budowe i może podzieli sie Pan wrażeniami. Prosze o odpowiedź na adres c9jadren@poczta.onet.pl
Pozdrawiam Renata.

Default avatar
Napisany przez leon
#12

Walczyny o kredyt narazie w Ge, firma umówiona, kierownik jest. Jak wszystko dobrze pójdzie w maju zaczynamy!!!!

Default avatar
Napisany przez leon
#13

no i stało sie nie dostaliśmy w GE kredytu, ale teraz składamy w Kredytbanku, mam nadzieje, że skutecznie. pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez xrobinx
#14

Mamy zamiar poszerzyć dom o ok. 1m. Czy ktoś to robił, co o tym myślicie?

Default avatar
Napisany przez Renata
#15

złóżcie wniosek w PKO BP SA maja tam dobre kredyty mieszkaniowe, wiem bo tam pracuję , polecam.

Default avatar
Napisany przez leon
#16

kredyt bank dał nam kredyt, garaż budowlany kupiony i postawiony. za 10 dni wykopy, a od poczatku maja wchodzi ekipa i zaczyna się budowa. na forum będe wypisywał wszystkie poniesione koszty budowy. na razie
1. Garaż 700 zł

Default avatar
Napisany przez renata
#17

to jest wiadomosc na jaką czekałam.będe z niecierpliwością czekać na szczegóły. Zbliża się okres wakacji, może będziemy przejezdżać gdzies niedaleko, chętnie bym obejrzała taki dom w budowie, zawsze to więcej niż na obrazku, tylko czy będzie można i gdzie to jest?

Default avatar
Napisany przez leon
#18

Nie ma problemu, budowa niedaleko gdańska, info lemiotk@wp.pl

Default avatar
Napisany przez leon
#19

koszt budowy. stan zero 13.000 zł. pozdrawiam leon

Default avatar
Napisany przez zbyszek
#20

Leon - gratulacje ,a my właśnie po pomiarach działki i w przyszłym tygodniu kupujemy projekt :))
Będziemy podpiwniczać . W biurze nam powiedzieli że zaczniemy kopać gdzieś w sierpniu .
Trzymajcie kciuki.

Default avatar
Napisany przez leon
#21

Trzymamy kciuki, my robimy bez piwnicy, dzisaj zaczeli murować ściany, trochę pogoda kiepsak, ale będzie chyba dobrze. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania związane z budową. Pozdrawiam Leon

Default avatar
Napisany przez zbyszek
#22

Po pomiarach wyszło że działka troszke mniejsza niż myśleliśmy , musimy zrezygnować z jednego okna , projekt zamówiliśmy w odbiciu lustrzanym - już go przysłali , teraz musimy czekać aż urzędasy wszystko popodpisują .

Default avatar
Napisany przez Wojtek
#23

Panie Leonie, gdzie dokładnie buduje Pan ten wymarzony domek?
Chętnie byśmy go obejrzeli jezelito możliwe.Prosimy o odpowiedź.Wojtek

Default avatar
Napisany przez rafio
#24

a my amy juz ściany i pod koniec lipca robimy dach. Zastanawiam sie tylko czy nie zmniejszyc okien dachowych

Default avatar
Napisany przez rafio
#25

Czy moze ktoś juz wybrał okna dachowe. Jeśli tak to jaki rozmiar.
Czy planujecie Państwo jakies zmiany w układzie pomieszczeń na poddaszu

Default avatar
Napisany przez wojtek
#26

prawdopodobnie zdecyduję sie na ten projekt i mialem szczescie dwa tygodnie temu zobaczyć w realizacji ten projekt. Układ poddasza został rozwiązany w sposón w jakisam planowałem tzn. łazienka została powiekszona o pustą przestrzeń na wejściem do budynku. W załączeniu przesyłam zdjęcie

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w winorośli 2 obrazek 1790
Default avatar
Napisany przez Rafal
#27

Wojtek, masz jeszcze jakieś zdjęcia tego domu w budowie? chętnie bym obejrzał. Gdzie znalazłeś tę budowę?

Pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez wojtek
#28

Witaj Rafał. Oczywiście mam jeszcze jakieś zdjęcie tego domku i na bieżąco robię nowe. Podaj mi swój adres mail to prześlę Ci kilka zdjęć ponieważ zamieszczanie ich na stronie w większej ilości jest niewygodne.
Pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez rafio
#29

wojtek ja tez realizuje ten projekt wyslij mi pare zdjec jesli mozesz (raf58@wp.pl)

Default avatar
Napisany przez leon
#30

wkrótce inne zdjęcia, sorki ale maiłem problemy no i nie wysyłałem wszystkiego co obiecałem. leon

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w winorośli 2 obrazek 1627
Default avatar
Napisany przez Grzegorz
#31

Wojtku, czy ja również mógłbym skorzystać z Twojej uprzejmości i prosić o przesłanie zdjęć Domku w winorośli? Z góry dziękuję. Mój e-mail: grzegorz.2005@interia.pl

Pozdrawiam,
Grezgorz

Default avatar
Napisany przez Grzegorz
#32

Wojtku, na zdjęciu, które zamieściłeś na formu zauważyłem, że podniosłeś ściany zewnętrzne - o ile? (rozumiem, że zyskuje powierzchnia użytkowa poddasza). Czy w związku z tym zrezygnowałeś ze ścianki kolankowej? Czy taka zmiana wymaga poważniejszych zmian konstrukcji dachu? Czy zmieniałeś również wymiary zewnętrzne domku?
grzegorz.2005@interia.pl

Pozdrawiam,
Grzegorz

Default avatar
Napisany przez wojtek
#33

Tak jak juz pisalem wcześniej zdjęcia które zamieściłem są zdjęciami domku , który nie jest moją realizacją a realizacją której szukałem ponieważ jestem zainteresowany budową tego domku i miałem to szczęscie znaleźć go swojej okolicy.
Dzięki uprzejmości Marcina, który jest właścicielem tego domu mam kilkanaście zdjęć i myslę że za około dwa tygodnie będą zdjęcia z przykrytym już domem.
Wszystkim zainteresowanym wysyłam zdjęcia zrobione przeze mnie mailem.
Pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez Marek
#34

Witam Wojtku!

Życzę jak najszybszej realizacji budowy Twojego domu i dołączam się do próśb o przesłanie zdjęć. Mój adres choszcz@bat.pl

Pozdrawiam
Marek

Default avatar
Napisany przez Grzegorz
#35

Witam Wojtku,
Niestety nie dostałem zdjęć o których pisałeś. Czy mógłbyś spróbować przesłać je jeszcze raz? Mój adres: grzegorz.2005@interia.pl

Pozdrawiam,
Grzegorz

Default avatar
Napisany przez Marek
#36

Do mnie także nie dotarły:).
Pozdrawiam.

Default avatar
Napisany przez Renata
#37

Witaj Wojtku już straciłam nadzieję,że znajdzie się ktoś kto widział ten dom. Proszę przyślijmi też zdjęcia i jeśli możesz to jakiś kontakt telefoniczny z tobą. Pozdrawiam, czekam. Renata

Default avatar
Napisany przez Renata
#38

Sory nie podałam adresu c9jadren@poczta.onet.pl

Default avatar
Napisany przez Danka z Redy
#39

Panie Leonie miałabym do Pana wielka prosbe,otoz bedziemy zaczynali budowe tego domku na wiosne ale zanim sie zdecydujemy chcielibysmy zobaczyc jak wyglada Pana budowa.Mi9eszkamy w Redzie a do Gdanska nie mamy daleko.Czy byla by mozliwosc obejzenia Pana budowy-czekam z niecierpliwoscia na Pana odpowiedz.Danka

Default avatar
Napisany przez Marcin
#40

Wojtku serdecznie proszę o przesłanie zdjęc Domu w winorośli 2, mój adres marcin70@wp.pl , z góry dziękuję i życzę powodzenia podzczas budowy.

gotowy projekt Dom w winorośli 2 - 300 zł
Dom w winorośli 2
jednorodzinny z poddaszem, z garażem jednostanowiskowym, ze stropem teriva
108,08 + 17,91 + 6,20
Koszty : 175 900 zł
Cena: 2 820 zł 2 520 zł
White
KORZYSTNY KREDYT HIPOTECZNY
Skorzystaj z bezpłatnej analizy ofert kredytowych

Pisz BLOGA
Rozpocznij Swoją przygodę
z budową domu!
Pisz bloga

Rabat 300 zł
na każdy projekt domu!
Projekt domu ARCHON+
newsletter

Konkurs FOTO
Dom w obiektywieWeź udział i wygraj ...
Konkurs foto - Dom w obiektywie

224 526 fanów
Dołącz do nas!
Polub nas na facebooku

Film z realizacji
Zaproś ekipę filmową ARCHON+ do swojego domu
Zgłoś swój dom do filmu
ArchonHome
ArchonHome
Dołącz do Newslettera ARCHON+

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowościach projektowych, wyjątkowych wnętrzach, inspirujących realizacjach oraz atrakcyjnych promocjach.

Messenger Czat z DoradcąDostępny
 12 37 21 900

Dzień dobry,

Czy chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 28 sekund?