Wszelkie reklamacje dotyczące sprzedaży projektów drogą elektroniczną można zgłaszać na adres:
ARCHON+ Biuro Projektów ul. Słowackiego 86, 32-400 Myślenice, NIP: 681-100-32-25, REGON: 350786877
lub na adres mailowy reklamacje@archon.pl
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
- oczekiwań zgłaszającego reklamację; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez ARCHON+. Wymogi podane w powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Dla ułatwienia całej procedury możesz wypełnić załączony formularz reklamacji i odesłać go na podany powyżej adres.
Reklamacje rozpatrywane będą przez ARCHON+ niezwłocznie, w kolejności ich wpływania, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Dodatkowo informujemy, iż masz możliwości pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w punkcie 8 naszego regulaminu.