Wszelkie reklamacje dotyczące sprzedaży projektów drogą elektroniczną można zgłaszać na adres:
ARCHON+ Biuro Projektów ul. Słowackiego 86, 32-400 Myślenice, NIP: 681-100-32-25, REGON: 350786877
lub na adres mailowy reklamacje@archon.pl
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
- oczekiwań zgłaszającego reklamację; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez ARCHON+. Wymogi podane w powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Dla ułatwienia całej procedury możesz wypełnić załączony formularz reklamacji i odesłać go na podany powyżej adres.
Reklamacje rozpatrywane będą przez ARCHON+ niezwłocznie, w kolejności ich wpływania, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Dodatkowo informujemy, iż masz możliwości pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w punkcie 7 naszego regulaminu.
w dogodnej dla Ciebie formie!
Chcesz z nami porozmawiać w dogodnej dla siebie chwili?
Zamów rozmowę, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji również na czacie pon.-pt. 8-21, sob. 9-13
Odpowiemy jak tylko będziemy dostępni.
Jeśli wolisz szczegółowo opisać swoje pytanie, napisz do nas.
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Napisz do nasZadzwoń do nas +48 12 37 21 900