10 wpisów, Temat założony przez mattihau,
Default avatar
Napisany przez mattihau
#1

Ja mieszkam w domku na polanie ale nie widze na forum żeby on był popularny!! Czy wogóle mieszka ktoś jeszcze w takim domu????
P.S A to naprawde fajny projekt!! POLECAM

Default avatar
Napisany przez EDA
#2

Chcę kupić ten projekt. Chciałbym dowiedzieć się więcej na temat tego domu. Jak się mieszka,czy jest funkcjonalny. Czy można byłoby zrobić kotłownię pod częścią domu w piwnicy, albo może jest inne rozwiązanie z usytuowaniem kotłowni na parterze. Chciałbym dobudować drugi garaż w bryle.

Default avatar
Napisany przez maniek
#3

Witam a patzryliście na fora innych domów skoro mówicie że nikt go nie buduje. Ja nie patrzyłem przynaje bez bicia a piszę bo zaczynam budowe tego domku.
A propo kotlowni w ktoryms watku w projekcie jest piec dwufunkcyjny (gazowy) na pietrze w lazience i jest to dobre rozwiazanie i nie potrzebna jest kotlownia a pinica to niepotrzebne koszty

Pozdrowienia

Default avatar
Napisany przez Artur
#4

Właśnie buduję Dom na polanie. Chciałbym zobaczyc jak wyglada w rzeczywistości. Może ktoś kto ma taki dom odezwie się. Mieszkam w Kutnie

Default avatar
Napisany przez monka
#5

Witam,
także będziemy budować ten dom. Rozpoczynamy budowę na wiosnę w przyszłym roku.
Pytanie do szczęśliwego posiadacza - jak się ma koszt rzeczywisty do kosztorysu przedstawionego przez archon ? Jak Ci sie mieszka, jak z funkcjonalnością w tzw "praniu"?
Pozdrowienia

Default avatar
Napisany przez monka
#6

A propos: na jaki piec się zdecydowaliście? My chyba jednak kupimy jednofunkcyjny z zasobnikiem, zamierzamy go umieścić w kuchni obok ciągu kominowego. Można się wtedy bardziej "porozpychać" w łazience na górze

Default avatar
Napisany przez ulcik
#7

Witam,
Mam zamiar budować dom z projektu Dom na polanie, czy ktoś z okolicy woj. dolnośląskiego też go buduje lub już wybudował. Chciałabym wymienić parę spostrzeżeń.Czekam na info, będę wdzięczna za szybką odpowiedź.

Default avatar
Napisany przez smoli
#8

witam wszystkich jestem w trakcie budowania domu na polanie mam kilka zmian i mysle ze wyjedzie na dobre temu projektowi i bedzie bardzow wgodne dla mieszkancow czyli nas.wszystkie informacje moge podac na gg nr. 864 18 70 lub tel . 691 23 01 01 krzysztof jesli ktos ma zamiar zobaczyc ten dom w budowie zapraszam . mieszkamy niedaleko gdyni a dom znajduje sie kawalek za wejherowem i jest na etapie zalewania stropu pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez smoli
#9

dom juz jest dod dachem i dachowka ale niema pradu i wszystko stanelo teraz tylko pradu brak zeby dalej poszla budowa wrazie pytaj zapraszam na gg 864 18 70 lub tel 691 23 01 01 ewentu. smoliwas5@wp.pl jak zawsze ten sam problem z wysakoscia zdjecia i szerokoscia

Default avatar
Napisany przez janusz
#10

Zamierzam kupić projekt domu na polanie, ale zastanawia mnie dlaczego  na projekcie nie ma kotłowni???!!!!jestem ciekawy jakie sa koszty budowy pod stan zamkniety, moze ktos budował w zeszłym roku???

White
KORZYSTNY KREDYT HIPOTECZNY
Skorzystaj z bezpłatnej analizy ofert kredytowych

Pisz BLOGA
Rozpocznij Swoją przygodę
z budową domu!
Pisz bloga

Rabat 300 zł
na każdy projekt domu!
Projekt domu ARCHON+
newsletter

Konkurs FOTO
Dom w obiektywieWeź udział i wygraj ...
Konkurs foto - Dom w obiektywie

224 526 fanów
Dołącz do nas!
Polub nas na facebooku

Film z realizacji
Zaproś ekipę filmową ARCHON+ do swojego domu
Zgłoś swój dom do filmu
ArchonHome
ArchonHome
Dołącz do Newslettera ARCHON+

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowościach projektowych, wyjątkowych wnętrzach, inspirujących realizacjach oraz atrakcyjnych promocjach.

Messenger Czat z DoradcąDostępny
 12 37 21 900

Dzień dobry,

Czy chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 28 sekund?