Temat założony przez Marek380,
9 wpisów (ostatni wpis: )
Default avatar
Napisany przez Marek380
#1

Witam buduje ww. dom na pułudniu Polski czy to mozliwe ze koszty stanu surowego otwartego są 240.000 pln ??? tak mi wyszło ze wstępnych wyliczeń materiałow i robocizny .... kurcze za samego porotherma płaciłem 5,20 pln !!!! Jakie koszty sa u Was ??? boze gdzie okna, drzwi i wykończenie ????

Default avatar
Napisany przez shoper
#2

Witam
Stary nie strasz.....!!!
Właśnie przymierzam się do zakupu tego projektu!
Myślałem że za 350 postawie z wykończeniem!.
Jak to wyceniałeś, ceny średnie , czy w jakiejś firmie ?
Ja projekt będe miał za jakieś 2 tygodnie

Default avatar
Napisany przez Marek380
#3

ja wyceniłam te koszty sam (nie biore firmy do wszystkiego tylko jedna firma to druga to itp) - liczyłem jeszcze raz wiec moze 280 tys to za dużo ale 230 tys na to na pewno pojdzie !. Jestem załamany bo ceny ida w góre w tempie natychmiastowym! jestem dodatkowo zły bo na forum budowalnym gazety przeczytałem duzo złego na temat porothermu (ze bardzo czesto peka, ze nie lubi wiercenia, ze nalezy mieć do niego specjalne narzedzia) i ząłuje ze nie wziołem zwykłego max-a ! ( o wiele tańszy).
pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez marek380
#4

przepraszam 240 tys a nie 280 tys

Default avatar
Napisany przez shoper
#5

Ale pisze Pan o koszcie domu w surowym stanie, zamkniętym ??
Strasznie dużo!

Default avatar
Napisany przez marek380
#6

ja też jestem w szoku i to jest za stan otwarty z oknami z dachówka drzwiami i brama zew. Moze źle sie wyraziłem - dla mnie stan suorowy otwarty jest z oknami ale bez tynków, ocieplenia dachu itp. Sama robozizna ok 70000 (z położeniem dachowki i wieźby), dach ok 50000 z rynnami, porotherm + cegła na ścianki wew i kominy ok 25.000 a to poczatek cement, piaek, bloczki, styropian, cement, okna itp itd.......... A ceny ida w tempie natychmiastowym np. 2 tyg temu dachowka była po 35 mkw. a już jest po 43. nie wiem moze cos źle powyliczałem - oby !!!!!

pozdrawiam

P.S. a ile Państwo przewidują ???

Default avatar
Napisany przez shoper
#7

hmm do 2 tygodni będe miał kosztorysy, odezwę się wtedy, narazie jestem przerażony :)

Default avatar
Napisany przez lucek
#8

I jak z tymi kosztami?? Ja zamierzam wystartowac w sierpniu i nie wiem ile musze przewidywac. Kredyt trzeba wziac, a nie wiem ile bede musial miec zeby chociaz go postawic, pokryc dachem, wstawic okna...
A gdzie tam cokolwiek wykonczyc, czy zamieszkac :)
Jak macie jakies przyblizone koszty, w miare aktualne to prosze o kontakt lucek-81@o2.pl
Z gory wielkie dzieki.

Default avatar
Napisany przez Agunia
#9

Hej Budowniczowie! Jak wygladaja faktycznie koszty budowy tego domu, proszę o wiadomość tu na forum bądź na ask3@o2.pl Pozdrawiam!

White
KORZYSTNY KREDYT HIPOTECZNY
Skorzystaj z bezpłatnej analizy ofert kredytowych

Pisz BLOGA
Rozpocznij Swoją przygodę
z budową domu!
Pisz bloga

Rabat 400 zł
na każdy projekt domu!
Projekt domu ARCHON+
newsletter

Konkurs FOTO
Dom w obiektywieWeź udział i wygraj ...
Konkurs foto - Dom w obiektywie

270 057 fanów
Dołącz do nas!
Polub nas na facebooku

Film z realizacji
Zaproś ekipę filmową ARCHON+ do swojego domu
Zgłoś swój dom do filmu
ArchonHome
ArchonHome
Dołącz do Newslettera ARCHON+

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowościach projektowych, wyjątkowych wnętrzach, inspirujących realizacjach oraz atrakcyjnych promocjach.

Messenger Czat z DoradcąDostępny
 12 37 21 900

Dzień dobry,

Czy chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 28 sekund?