Temat założony przez andrzej,
11 wpisów (ostatni wpis: )
Default avatar
Napisany przez andrzej
#1

Cześć, proszę o aktualne opinie o tym projekcie, bo chcę go kupić. Jak tam koszta budowy? Ile i na czym można zaoszczędzić? Jakie przeróbki zrobić?

Default avatar
Napisany przez WĄSU
#2

Dołączam się do przedmówcy i prosze o informacje na łamach forum.Gdzie?,za ile?itd,itp.pozdr
WĄSU

Default avatar
Napisany przez Małgosia
#3

Witajcie, wg mnie jest to bardzo dobry projekt głównie ze względu na to, że jest bardzo prosty w budowie, niewielki i tani. Właśnie kupiliśmy z mężem ten projekt i będziemy budować go w pomorskim. Na razie jestesmy na etapie adaptacji i załatwiania pozwolenia na budowę. Wprowadziliśmy do projektu sporo zmian,przedewszystkim podwyższyliśmy ściankę kolankową o jeden pustak, przez co też wzrosła wysokość pomieszczeń u góry do 267cm. polecam to wszystkim, bo 242 cm to na pradę za mało. pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez lolo
#4

ja w tym domu mieszkam już trzy lata żałuję że nie kupiłem tego projektu z garażem

Default avatar
Napisany przez fruzitta
#5

Hej Lolo możesz podać dokładne wymiary pokoi, byłabym bardzo wdzięczna.Chodzi mi szczególnie o te dwa pokoiki na górze bo 9m to trochę mało...boję sie ze są za ciasne. A może jakieś foto na maila :) nrenia@vp.pl Proszę :)

Default avatar
Napisany przez fruzitta
#6

Hej Lolo możesz podać dokładne wymiary pokoi, byłabym bardzo wdzięczna.Chodzi mi szczególnie o te dwa pokoiki na górze bo 9m to trochę mało...boję sie ze są za ciasne. A może jakieś foto na maila :) nrenia@vp.pl Proszę :)

Default avatar
Napisany przez Małgosia
#7

Właśnie, co z tymi pokojami na górze, czy faktycznie są małe? Mam też wrażenie że ten domek może być trochę niedoświetlony. Lolo, wstawiłeś dodatkowe okna? My zaczynamy budowę na jesieni, wiec mamy jeszcze czas na wstawienie okien do projektu. A wracając do tematu garażu, to zgodzę się z Tobą, że budowanie domu od razu z garażem niesie za sobą same korzyści. Nam niestety zabrakłoby pieniędzy, a nie chcemy robić przestojów na budowie. Tak więc już się pogodziłam z faktem braku garażu. czy mógłbyś napisać w jakim województwie się wybudowałeś? pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez Poszukiwacz
#8

Ja wybudowałem ten dom w wersji z garażem (Dom na wzgórzu 3) i obecnie jestem na etapie wykańczania wnętrz. Pokoje na górze wg projektu mają wymiary po podłodze 3,5m x 2,65m i jest to skromne minimum.Można to poprawić przesuwając ścianę frontową do przodu - u mnie projektant przesunął ją o 50cm. Dzięki temu mam większe pokoje na poddaszu, większą kuchnię i wiatrołap z przejściem do garażu.Ogólnie projekt jest O.K. i po małej kosmetyce wg potrzeb każdego właściciela zadowoli wiele osób które chcą ekonomicznie mieszkać a nie "szpanować" przed innymi.

Default avatar
Napisany przez Małgosia
#9

Dziękuję Poszukiwaczu za Twój komentarz. Trochę mnie uspokoiłeś z tymi pokojami :) Lolo chyba już nie wchodzi na forum, a szkoda. My własnie wczoraj dołożyliśmy do projektu jeszcze dodatkowo wykusz ok 3m2 ( sugerując się zdjęciami PMT- Ci Państwo wybudowali też wersję z garażem, ich strona internetowa jest naprawdę super)pozdrawiam wszystkich zwolenników domku na wzgórzu!

Default avatar
Napisany przez Asia
#10

Witam wszystkich mieszkających, budujących lub myślących o budowie "Domu na wzgórzu".Bardzo proszę o kontakt i uaktualnienie forum , bo chętnie dowiem się cokolwiek na temat tego projektu.Jak sie mieszka w wybudowanym juz domku, jakie zmiany przez Państwa zostały dokonane ,czy jest możliwość podpiwniczenia, a tak   wogóle to proszę napisać o wszystkim co dotyczy tego projektu.Gorąco wszystkich pozdrawiam w to mroźne popołudnie .

Default avatar
Napisany przez asia
#11

Witam po raz drugi wszystkich mieszkających, budujących lub myślących o budowie "Domu na wzgórzu".Chcę rozpocząć budowę domu wg tego projektu ,myślę że jest to  dom z dobrą energią.Nadmieniam ,że mam wąską a długą działkę  o szer. 17,5 m Bardzo proszę o kontakt i uaktualnienie forum , bo chętnie dowiem się cokolwiek na temat tego projektu.Jak sie mieszka w wybudowanym juz domku, jakie zmiany przez Państwa zostały dokonane ,czy jest możliwość podpiwniczenia, a tak wogóle to proszę napisać o wszystkim co dotyczy tego projektu.Proszę o wymianę doświadczeń i uwag na :asia759@vp.pl lub gg 4108416a może założone jest jakieś forum ?Pozdrawiam i proszę o kontakt

White
KORZYSTNY KREDYT HIPOTECZNY
Skorzystaj z bezpłatnej analizy ofert kredytowych

Pisz BLOGA
Rozpocznij Swoją przygodę
z budową domu!
Pisz bloga

Rabat 350 zł
na każdy projekt domu!
Projekt domu ARCHON+
newsletter

Konkurs FOTO
Dom w obiektywieWeź udział i wygraj ...
Konkurs foto - Dom w obiektywie

270 057 fanów
Dołącz do nas!
Polub nas na facebooku

Film z realizacji
Zaproś ekipę filmową ARCHON+ do swojego domu
Zgłoś swój dom do filmu
ArchonHome
ArchonHome
Dołącz do Newslettera ARCHON+

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowościach projektowych, wyjątkowych wnętrzach, inspirujących realizacjach oraz atrakcyjnych promocjach.

Messenger Czat z DoradcąDostępny
 12 37 21 900

Dzień dobry,

Niestety nie ma nas teraz w biurze. Czy chcesz, abyśmy do Ciebie oddzwonili w wybranym przez Ciebie terminie?