Temat założony przez Minia & Laif,
7 zdjęć, 16 wpisów (ostatni wpis: )
Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#1

Witamy wszystkich budujących oraz tych co mają w planie lub zakończyli budowę.Z radością oznajmiamy iż projekt Rododendron 4 w naszym wykonaniu wystartował :) Foto: pozbycie sie Humusu oraz wytyczenie osi budynku przez geodete.

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w rododendronach 4 obrazek 31483
Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#2

Kolejny etap prac: Fundamenty

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w rododendronach 4 obrazek 31484
Default avatar
Napisany przez karla68
#3

WitamGratuluję projektu. Naprawdę świetny domek.W naszym " Rodku" prace trwają w wewnatrz budynku.Rozpoczęliśmy  budowe w zeszłym roku w sierpniu.(tylko fundamenty i podmurówka no i woda  , prąd na działkę) w tym roku  od kwietnia : ściany, dach. elektryka i hydraulika.pozdrawiam i życze wytrwałościkarla68

Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#4

Witam i dziekuje.my zaczynaliśmy pod koniec września. ekipa którą wybraliśmy idzie w błyskawicznym tempie.Dziś zalewali wieniec, w tym tyg. ma wejść jeszcze cieśla i dekarz by podjąć walke z szkieletem dachu oraz samym dachem. Tak by uciec przed opadami śniegu i mrozem i zakończyć stan surowy otwarty, być moze jeszcze w tym roku :)  Jakie zmiany na etapie adaptacji zrobiłaś?Fot: aktualny stan, front domu

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w rododendronach 4 obrazek 31663
Default avatar
Napisany przez karla68
#5

witamjestem pod wrażeniem tempa w jakim prace trwają... tak trzymać.w naszym projekcie poszeżyliśmy garaż o 1 m ,czyli ma obecnie (430cm), okna od fronu zmieniliśmy z tzw: 90- tek, na 120 cm. Na wykuszu natomiast zmniejszyliśmy z wysokości 170 na 150 cm.Poza tym zadnych zmian, I jeszcze jedno: zalaliśmy strop na poddaszu.pozdrawiamnasz domek tak wyglada 

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w rododendronach 4 obrazek 31664
Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#6

oo Ładnie sie prezentuje.My garaż poszerzyliśmy jedynie o 50cm.Teraz wraz z tempem prac dokonalismy pewnych zmian: Zmniejszenie frontowego balkonu. Powiekszenie okna kuchennego od frontu do 110cm szer. natomiast zlikwidowaliśmy boczne- z braku przestrzeni na szafki kuchenne. Powiekszenie okna w salonie do szer 120cm wiatrołap powiekszony o spiżarke kuchenną w sam raz na szafe wnękową:zgapiliśmy sie z kominem od kominka który mogliśmy przenieść maxymalnie w lewo lub przenieść całkowicie na ścianke ciągu wentylacyjnego-tak jak to wystepuje w nowej odsłonie projektu :/ Mozna wiedzieć ile wyniosła podbitka ? 

Default avatar
Napisany przez pusia
#7

Witam! mam pytanie czy ktoś z budujących rododendrona4 zlikwidował pokój na dole?

Default avatar
Napisany przez karla68
#8

witamJeżeli chodzi o podbitkę, to fachowcy którzy kryli dach policzyli całość<pokrycie dachu, ołatowanie, ocieplenie na podbitce ,orynnowanie  no i sama podbitka> zapłaciliśmy za  całą robocizne 8 tyś. My jeszcze zalewaliśmy skosy na poddaszu i też trzeba było ocieplić styropianem 10cm całe poddasze.ale nie żałuję tej decyzji, budynek jest stabilny i cieplejszy i stanowi całość bryły.    Planowalismy od tego tygodnia zacząć tynki, ale sie wstrzymamy,Nie możemy sie zdecydowac czy zrobić cementowo-wapienne , czy gipsowe...   zapomniałam ci napisac w poprzednim meilu , że nasz budynek przez pomyłke został poszeżony o 80 cm od strony kuchni i salonu. Na poczatku byłam niezadowolona ,bałam sie problemów , ale teraz sie cieszę do kuchni wejdzie jedna szafka wiecej, salon tez sie zrobił bardziej przestronnyJestem cielawa jak wygląda twój budynek, jezeli zrezygnowałaś z jednego okna w kuchni, mnie tez murarze namawiali żeby zamurować to okno, ale dla mnie wizualizacja liczy sie bardziej niż funkcjanalność.Prześlij mi zdjecia o obecnego stanu.pozdrawiam

Default avatar
Napisany przez
#9

a u nas rodonek nasz już gotowy!!!już nie długo przeprowadzka!!!jupii!!my skolei zrezygnowaliśmy z okna w salonie zotały tylko w wykuszu i balkonowe. natomiast w kuchni zostały oba okna i nawet regal jest już zrobiony (wcale nie jest mało szafek)zrezygnowaliśmy z drugich drzwi kuchennych i spirzarki. Rodo jest napawde super projektem:) 

Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#10

Witamy w nowym roku :) Wiec, dnia 23.12.11 stan surowy otwarty został zakończony :) Teraz zastanawiamy sie co dalej (nadal oczekujemy na pojawienie sie energetyki która nam wkońcu raczy uzbroić działke) Chyba padnie na okna bramę i... i tu jest problem oraz pytanie: Jak rozwiązaliście sprawe z Drzwiami wejściowymi 110x230 :/ zmniejszyliście otwór czy indywidualne zamówienie, bo do typowych ten wymiar nie należy :/  jak sie z tym uporam , to wchodze z elektrykiem bawic sie z kabelkami puszkami itd , nastepnie tynki podłogi i pewnie zrobi sie Czerwiec :P  Jakie okna wybraliście jakiego producenta? Ja zastanawiam sie nad Drutexem a aluplastem ..

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w rododendronach 4 obrazek 32949
Default avatar
Napisany przez karla68
#11

witamMy zamówiliśmy okna w DRUTEXsie.montaz w kwietniu.Jeżeli chodzi i rozmiar dzrwi frontowych, to przy stawianiu murów, kazałam murarzom zmienić rozmiar na 110x210 według otworów.

Default avatar
Napisany przez laif & Minia
#12

My prawdopodobnie też zdecydujemy sie na Drutexa, 30% rabatu styczniowgo daje do myslenia :)Z drzwiami jednak nie będe miał problemu, aktualnie mam 230wys, w stanie surowym, jak dojdzie izolacja podłogówka wylewka to w sam raz wyjdzie 210  :)

Default avatar
Napisany przez Heniek
#13

Witam!Mam pytanie czy mozna wiedziec ile kosztują zalanie fundamentow wraz z podmurówką?

Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#14

Oj cieżko mi , to oszacować. Gdyż do stanu surowego otwartego robiła nam domek firma. Prace podzieliliśmy na 3 etapy...Okna z roletami na parterze oraz brama garażowa juz jest :D Oczywiście nie obyło sie bez drobnych komplikacji: 3 okna balkonowe na pietrze przyjechały o 20cm za niskie. Oczywiście do zwrotu, po świetach mają dojechać nowe :) Jak bedzie całość, to wlepie fotki :) 

Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#15

Kolejny etap prac...

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w rododendronach 4 obrazek 39128
Default avatar
Napisany przez Laif & Minia
#16

Kolejna fotka z postępów. przez głupote i roztargnienie 6m-cy jesteśmy w plecy:(  Świąt jednak nie bedzie w nowym domku.

Dołączone zdjęcia:

forum  Dom w rododendronach 4 obrazek 39130
gotowy projekt Dom w rododendronach 4
WT 2021
- 400 zł
Dom w rododendronach 4
jednorodzinny z poddaszem, z garażem jednostanowiskowym
99,45 + 20,60 + 3,44
Koszty : 185 600 zł
Cena: 3 430 zł 3 030 zł (2 463,41 zł netto)
White
KORZYSTNY KREDYT HIPOTECZNY
Skorzystaj z bezpłatnej analizy ofert kredytowych

Pisz BLOGA
Rozpocznij Swoją przygodę
z budową domu!
Pisz bloga

Rabat 400 zł
na każdy projekt domu!
Projekt domu ARCHON+
newsletter

Konkurs FOTO
Dom w obiektywieWeź udział i wygraj ...
Konkurs foto - Dom w obiektywie

270 057 fanów
Dołącz do nas!
Polub nas na facebooku

Film z realizacji
Zaproś ekipę filmową ARCHON+ do swojego domu
Zgłoś swój dom do filmu
ArchonHome
ArchonHome
Dołącz do Newslettera ARCHON+

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowościach projektowych, wyjątkowych wnętrzach, inspirujących realizacjach oraz atrakcyjnych promocjach.

Messenger Czat z DoradcąDostępny
 12 37 21 900

Dzień dobry,

Czy chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 28 sekund?